Internetinėje parduotuvėje „Be ryšio“ parduodamoms prekėms yra suteikiama 14 dienų prekių grąžinimo garantija. Jeigu įsigijote prekę, tačiau ji Jums netinka, galite ją grąžinti per 14 kalendorinių dienų (nuo prekės atsiėmimo) ir mes Jums grąžinsime 100% sumokėtos sumos. Prekės grąžinimas vykdomas tik tuomet, kai tai atitinka visas žemiau nurodytas prekių grąžinimo taisykles.

Prekių grąžinimo taisyklės:
1. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekės įsigijimo grąžinti prekę Pardavėjui, jeigu tai atitinka visas prekių grąžinimo sąlygas, o Pardavėjas įsipareigoja per 5 darbo dienas grąžinti Pirkėjui pilną už prekę sumokėtą sumą.
2. Prekių grąžinimas ir keitimas vyksta pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 (2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintas „Mažmeninės prekybos taisykles“.
3. Grąžindamas prekes, Pirkėjas privalo pateikti Pardavėjui visus kartu su prekėmis įsigytus dokumentus.
4. Kai Pirkėjas grąžina nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti prekę ir, Pirkėjui sutikus, pakeisti ją analogiška preke. Pirkėjui atsisakius priimti Pardavėjo pasiūlytą prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus Pirkėjui per 5 darbo dienas nuo prekės grąžinimo.
5. Pirkėjas įsipareigoja, kad grąžinama prekė būtų pilnai sukomplektuota. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti prekės grąžinimui.
6. Kai pirkėjas grąžina kokybišką prekę (t.y. nutraukia pirkimo-pardavimo sutartį), Pardavėjas įsipareigoja priimti prekę grąžinimui tik tuo atveju, jeigu prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, neišpakuota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir tos pačios komplektacijos, kokia buvo priimta iš Pardavėjo.
7. Visas su prekės grąžinimu susijusias išlaidas sumoka Pirkėjas.

Į grąžintinų prekių sąrašą nėra įtraukiamos:
-Pristatymo, diegimo, prijungimo, nuomos ar kitos paslaugos;
-Pagal individualius kliento poreikius pagamintos ar užsakytos prekės;
-Prekės su riboto galiojimo terminu;
-Įrenginiai, kurių naudojimas apribotas tam tikrais parametrais ar vienkartinėmis licencijomis;
-Spausdintuvų kasetės, kompiuteriniai žaidimai, programinė įranga, prekės vakuuminėse pakuotėse ir kitos prekės, kurios tampa netinkamos grąžinti, jeigu buvo pažeista gamyklinė jų pakuotė;
-Barzdaskutės, epiliatoriai, į ausis įstatomos ausinės, kūno priežiūros bei asmeninės higienos prietaisai ir kitos prekės, kurios tampa netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, jeigu yra pažeista jų pakuotė;
-Sulaužytos, sugadintos, subraižytos ar kitaip dėl Pirkėjo kaltės pažeistos prekės.

Turint pretenzijų dėl įsigytų prekių, prašome susisiekti su mumis telefonu: +370 671 44095 arba el. paštu: info@berysio.lt.
Kilus ginčams su Pardavėju, turite galimybę spręsti problemą internetu, kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą ar tiesiogiai į teismą. Daugiau informacijos apie alternatyvius ginčų sprendimo būdus galite rasti elektroninėje ginčų sprendimo platformoje.